eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > ESKİŞEHİRSPOR > Genel
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

Konu KapalıAltay maçı deplasman organizasyonu

 Cevapla Cevapla Sayfa  <1234 25>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
hutemel Liste gör
Usta Yazar


hüseyin temel
Yaş: 51
Katılım: 20/Ağu/2007
Yer: Bilecik
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1621
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:11
Eskişehirsporu gereği gibi destekleyecek özverili, saygılı taraftarların ciddi bir organizasyonla İzmire gitmesini istiyoruz.
önce eses sonra eses
Yukarı
alyans999 Liste gör
Usta Yazar


serkan nalbant
Yaş: 44
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: İrlanda
Online Durum: Offline
Mesajlar: 2932
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:16
Alıntı yapılan simsekler

otobüsler hangi gün ve saat kacta kalkacak bilgi verirseniz calısanlar acısından sevindirici olur.
tesekkür ederim.

 Sanırsam kayıt yaptıracak kişilere yerinde gerekli bilgi verilecektir.Bu arada benim katılacağım izmir organizasyonu 0403 le gidiş dönüş 30 lira yolda sigara ve içki yasak ilgilenen arkadaş olursa  özelden msj atabilir.
 
S.nalbant
Yukarı
Fnd_26 Liste gör
Usta Yazar


Emre Şentürk
Yaş: 29
Katılım: 16/Oca/2008
Yer: Edirne
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1257
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:32
Akalım abi İzmir'e ya benim Öss derdim olduğu için dershane falan var gelemicem çok üzülüyorum ama Abilerimiz Kardeşlerimiz işi olmayanlar akçaktır İzmir'e inanıyorum..
Yenilsende yensende taraftarın senle...
Yukarı
kırımlı Liste gör
Yazar


Serhan Turgut
Yaş: 12
Katılım: 06/Eyl/2007
Yer: İzmir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 221
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:42
Alıntı yapılan hüsnü

Karşıyaka, Antalya, Giresun maçlarında gelenleri gördük,
bizim gideceğimiz sayı Anadolu futbol önderine yakışır olmalıdır.
En önemlisi de gidenlerin deplasmanlarda gösterecekleri davranıştır.
 

hocam kesinlikle haklısın 90 dk yine boğaz patlatıp topçunun durduğu yerde biz girmeliyiz sesimizle sahaya
maçın atatürkde olması çok kötü ama sayımızla ben yeterli desteği vereceğimize inanıyorum...
Es-Esimin emekçisiyim!!
Yukarı
darknESS Liste gör
Usta Yazar


Onur
Yaş: 36
Katılım: 30/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 3203
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:50

kaç saat çeker burdan izmir normal koşullar altında?

dusmanlari kardes yapan ESES
Yukarı
kırımlı Liste gör
Yazar


Serhan Turgut
Yaş: 12
Katılım: 06/Eyl/2007
Yer: İzmir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 221
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 19:58
özel arabayla  ortalama 7 saat
otobüsle 8-8.30 sürer
trenle normal rötarlı olarak 9 eylül 11
izmir-mavi 12
karesi tavsiye etmem el kaldırsan duruo saati yok allah kerimLOL
Es-Esimin emekçisiyim!!
Yukarı
Feryat Liste gör
Yazar


Feryat Gökdoğan
Yaş: 32
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 292
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 20:01
Kızılcıklı - Ayder ve 26 ETD nin kayıtları yarın sabah 10 dan itibaren stadda başlayacak devamlı görevli arkadaşlarımız orda olacaklar gidiş geliş 10 ytl.
Eskişehirspor Ruhunu Anlamak Lazım Taraftarı Anlamak İçin..   

Yukarı
güven Liste gör
Deneyimli Yazar


güven
Yaş: 34
Katılım: 16/Oca/2008
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 793
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 20:02
arkadaşlar herkez maca gelsin  şampıyonluga 10hafta kaldı altay macında takımı yanllız bırakmayalım ve imkanları zorlayıp maca herkez gelsin izmir 6-7saat sürer ama taraftar otobüsüyle tabi kac saat olur bilmek zor ama ne olursa olsun herkz gelmeli bu maca
ESKİŞEHİRSPORLU OLMAK GURURDUR
Yukarı
güven Liste gör
Deneyimli Yazar


güven
Yaş: 34
Katılım: 16/Oca/2008
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 793
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 20:05
valla 10 ytl bedava arkadaşlar haydi herkez kayıt yaptırmaya altaya gelmeyen fenerli olsun
ESKİŞEHİRSPORLU OLMAK GURURDUR
Yukarı
es_emre26 Liste gör
Usta Yazar


E.A.
Yaş: 29
Katılım: 02/Ağu/2007
Yer: in dibi
Online Durum: Offline
Mesajlar: 8432
Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2008 saat 20:07
Alıntı yapılan Fnd_26

Akalım abi İzmir'e ya benim Öss derdim olduğu için dershane falan var gelemicem çok üzülüyorum ama Abilerimiz Kardeşlerimiz işi olmayanlar akçaktır İzmir'e inanıyorum..
 
Hiçbir şey ESES sevgisine mani olmamalı...Ben de Teknik Lise 4.sınıf öğrencisiyim benim de ÖSS derdim var ama dedim ya ESES herşeyden önce gelir...Allah nasib ederse önce altay sonra kocaeli sonra karşıyaka 3üne de gideceğim...Wink
 
 
Felsefe;'S'evinmek'İ'çin'S'evmedik!
http://www.felsefesis.com
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <1234 25>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,094 saniyede hazırlanmıştır