eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > ESKİŞEHİRSPOR > Takım
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

Konu KapalıTeknik Direktörümüz Alpay Özalan

 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 142143144145146 171>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
ESES_SEVDASI Liste gör
Usta Yazar


İsimsiz
Yaş: 41
Katılım: 26/Tem/2008
Yer: Ankara
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1294
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:26
Alpay ile bu saatten sonra taraftarin arası cok iyi olmayacaktır. Ama cok büyük ihtimalle bir Hoca değişikliği de olmayacak. Biz sezon sonu amacimiza ulasalim, Alpay da Hocalık deneyimini elde etmiş olsun, kazan kazan ben başka birşey istemiyorum.
Yukarı
26_EsEs_65 Liste gör
Usta Yazar


Mustafa
Yaş: 28
Katılım: 27/Haz/2011
Yer: Eskişehir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1007
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:32
Alıntı yapılan persecution

Alıntı yapılan 26_EsEs_65

Teknik taktikle alakası olmadığı saha kenarında ki duruşundan belli. Birlik olalım çomak sokmayalım diyoruz ama geç kalınmış yanlış değişiklikleri,oyuna okuyamaması yüzünden kaçıncı puan kaybı oldu bu. Buna karşılık kazandırdığı 1 tane maç sayamazsın devre arası hangi mantıkla yola devam kararı alındı aklım almıyor.


Sen nasıl takım taraftarının affedersin.takımın transfer yasağı olduğunu 5 parasız olduğunu bilmiyormusun

Bu sene ölüm kalım yılı bunun yüzünden çıkamazsak başka hocaya vereceğin parayı misliyle arayacağın günler gelecek. Bu takımın ölüsü bu kadar puan toplar. Hakan gibi adamı oynatmıyor 1-0 öndeyken oyuna almaktan vazgeçip 1-1 olduktan sonra oyuna sokuyor dalga geçer gibi. Uğurdan stoper olmaz adam haklı olarak nerde duracağını bilmiyor. Ofeodu veya murat uçarla başlaması gereken mevkide kaanı oynatıyor. Savunma her maç her skorda önde kurulmaz adamların kac kere ofsayta düştüğünü sayamadım. Hakem ofsayt olan pozisyonu bile devam ettirebilir sürekli bu riske giremezsin. Her maç aynı tehlikeleri yaşıyoruz lig bitince mi akıllanacak. 1 tane yanlış varsa anlattıklarımda söyle. En basitinden aç samsun-malatya maçını bi osman özküylüyü irfan buzu izle bide bizim hocayı.
Yukarı
e^3_Nicola Liste gör
Usta Yazar


Ş.EMRE
Yaş: 31
Katılım: 11/Tem/2015
Yer: Esk / Sazova
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1335
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:33
Alıntı yapılan persecution

Alıntı yapılan e^3_Nicola

Daha iyi bir Eskişehirspor için,
Korkak oynamayan bir Eskişehirspor için,
Maça seyirci kalmayan bir teknik direktör için,
Ben Alpay Özalan'a HAYIR diyorum..


Varsa paran getir bi hoca iyi olur yoksa bol keseden atma boş konuşma


Asıl sen boş konuşma.. Burada bir haftadır propaganda yapıyorsun.. Para olmadan bir tek Alpay duruyor sanki koca takımda.. Bu yeteneksi herif yüzünden bir türlü rahat maç seyredemiyoruz..

Nasıl ne konuşacağımı sana sormam gerekmiyo.. Kendi işine bak sen, al Alpay'ı da Yunusemre caddesine doğru yola çık kol kola.. Siyaset yapın siz, futbol size göre değil..
İyi günde, kötü günde!
Yukarı
faust Liste gör
Usta Yazar


RIDVAN SAĞIR
Yaş: 55
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1683
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:34
   Maçın 85.dakikasında 1-0 önde olan takım böyle bir gol yemez.Israrla her rakibe gel bize gol at diyoruz.Sözde bu kadar tecrübeli bir takım,top tutamıyor,oyunu soğutamıyor.
Yukarı
TrakEs Liste gör
Usta Yazar


Hüseyin
Yaş: 37
Katılım: 11/Tem/2015
Yer: TekirdağAlmanya
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1167
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:42
Alıntı yapılan persecution


Sen nasıl takım taraftarının affedersin.takımın transfer yasağı olduğunu 5 parasız olduğunu bilmiyormusun

Alıntı yapılan persecution


Varsa paran getir bi hoca iyi olur yoksa bol keseden atma boş konuşma

Alıntı yapılan persecution


Bu takım lider ve sen takımın hocasına ettiğin hitabı bak ayıp ya..sen ankaragüçlümüsün koçum..






Arkadaşlar şu '' PROVOKATÖR persecution '' DENEN ŞEYE cevap yazmayın bırakın ağlasın köşede bir yerde. Koçumlu Gülümlü konuşmalar belli ediyor ne olduğunu.
İşi gücü millete sataşmak bu provokatörün.

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Yukarı
e^3_Nicola Liste gör
Usta Yazar


Ş.EMRE
Yaş: 31
Katılım: 11/Tem/2015
Yer: Esk / Sazova
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1335
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 22:47
Alıntı yapılan ender_26esk

Maçkolik deki bilgilere göre bugün Beşiktaş karşısındaki Konyaspor ilk 11 değeri 18.4 M Euro

Urfa karşısındaki Eskişehir in ilk 11 değeri 18.8 M Euro

kadromuz bu ligin üzerinde. Konyaspor bu kadrosuyla Uefa da grup aşamaları oynamış geçen yılın lig 3. sü

Alpay Hocanın altında BMW var Kemal Hoca nın Şahininden çekiniyor.


Aynen Abi..

Bir de kadro kötü diyen futbol fukaraları var ben onlara hayret ediyorum.. Transfer yapmamışız diyor adam, yav Allah'tan kork be kardeşim transfer olsa da olmasa da elinde zaten süper kadro var.. Transfer yapan takımlar sanki 3-5 tane Messi Ronaldo falan aldı.. Aldıkları adamlar zaten kendi takımlarında oynamayan formsuz adamlar..

Maç sonrasında rakip teknik direktör açıklama yapıyor, Eskişehirspor'un kadro kalitesi belli bu ligin çok üzerinde çok kaliteli usta ayaklara sahipler falan diyor adam..

Bir tek o olsa neyse diyeceğim ama 1.ligi azıcık takip eden Türkiye'deki bütün insanlar aynı şeyleri söylüyorlar.. Ama bizim Alpaycılar hala suç hocada değil takım yetersiz diyor ya ben başka bişey demiyorum..
İyi günde, kötü günde!
Yukarı
karargah26 Liste gör
Usta Yazar


Ergin ÜNSALAN
Yaş: 36
Katılım: 18/Ağu/2012
Yer: Ankara
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1687
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 23:00
Alpay olduğu müddetçe bu takım oyun oynayamaz çünkü ne kadro belli ne taktik. Rezilsin
SÖZDE DEĞİL ÖZDE ESESLİ
Yukarı
ESbursa Liste gör
Yazar


Mesut
Yaş: -
Katılım: 10/Nis/2009
Yer: Bursa
Online Durum: Offline
Mesajlar: 283
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 23:20
Şu anlamsız ofsayt taktiğin yüzünden her maç korku filmi izler gibiyiz. Akaminko, eski hızında değil, Uğur desen ona keza. Defans arkasına atılan her topta, rakip forvetler boffin ile karşı karşıya kalıyor. Gör artık yaahuu. Tamam defans hattımız içler açısı, lakin ofsayt taktiği ile daha da işin içinden çıkılmaz hal alıyor.
Mudanya Merkez EsEs'li Herkes
Yukarı
ender_26_esk Liste gör
Usta Yazar


ENDER YATIR
Yaş: 43
Katılım: 11/Ağu/2007
Yer: ESKİŞEHİR
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1003
Direct Link To This Post Tarih: 30/Oca/2017 saat 23:53
Bu takım kalede vasıfsız,yeteneksiz Sinan ve forvette herkesin bildiği Batuhan'ın olduğu takıma karşı 90 dakika sonunda beraberliğe sevinecek hale geliyorsa tamamen senin hataların yüzünden.Hakem 2 tane yanlış bayrak kaldırdı onları kaldırmasa zaten urfa boluya attığı gibi bize de 4 atar yollardı.Saçma sapan ofsayt taktikleriyle uğraşacağımıza elimizde defansif yanları çok kuvvetli ve maç boyu dinamizmi yüksek olan orta saha oyuncuları var.Bunlardan ön libero da faydalanıp defansı daha geride kurup takım savunması yapmış olsaydık şuan zaten 2. ile aramızda bi 3-5 puan daha fark olurdu.Kur 4lü defansı , zaten takımda 10 numara diye bişey yok koy onların önüne de Hürriyetle Dorukhanı bak bakalım nasıl oluyor.
Yukarı
Güray26ES Liste gör
Usta Yazar


Güray
Yaş: 36
Katılım: 30/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Online
Mesajlar: 7500
Direct Link To This Post Tarih: 31/Oca/2017 saat 02:47
Inşallah ikinci bir mesut Hoscan vakası olmazsın yok takım etkilenmesin yok söyle yok böyle sen olmadan da bu takım şampiyon olur bunu bil kim ne derse desin sen hoca falan değilsin git bakalım Akhisar a ne halt yicen
Her Zaman Her Yerde En Büyük ESES
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 142143144145146 171>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,219 saniyede hazırlanmıştır