eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > ESKİŞEHİRSPOR > Genel
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

2015-2016 sezonu Eskişehirspor Taraftarı

 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 1011121314 64>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
ati ömer Liste gör
Deneyimli Yazar


Ömer Köksal
Yaş: 27
Katılım: 12/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 401
  Alıntı ati ömer Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 09:19
Bizim bahsettiğimiz Ayder ve Kızılcıklı kurucularının başında olduğu dönemler değil. Zaten o zamanları görmeye benim yaşım yetmez boş boş konuşmayın.
Ayrıca şafak yıkama yalama işleri sizin göreviniz. Ben burada herkese doğru bildiklerimi Kimliğim açık bir şekilde yazabilme cesaretine sahibim.

bir önceki sayfada da
Alıntı yapılan x camoka x


Çok ağır yazmışsın ati ömer bende bu forumun bir üyesiyim ve gerizekalı yada o.ç. olduğumu hiç kimse söyleyemez. Sözlerini sana aynen iade ediyorum.  Biraz edep biraz sevgi biraz saygı hepsi bu.


Ben insanlara iftira atan yalan yanlış konuşanlara söyledim o sözleri üzerine alınan sensin. Saygı hakedene gösterilir. Bu forumdaki bir sürü sahte hesap ile yazanlara değil.
Ben maviş abinin savunucusu değilim. Sadece bazılarınızında bildiği gördüğü ama zorunuza giden gerçekleri yazıyorum. Yazmaya da devam edeceğim çünkü böyle bir kaç yavşak bir araya gelerek Eskişehirspor tribünlerine nifak sokamaz. Buna göz yummayız. Yurt dışındaki gurbetteki bütün eseslileri sizler zehirliyorsunuz. Sizin gibiler yüzünden millet tanımadığı bilmediği görmediği insanlar hakkında yanlış fikir sahibi oluyor. SİZİN GİBİ DERKEN HERKES ÜZERİNE ALINMASIN. O yüzden diyorum bu tür hareketler yapanlara oç denir. Halk arasında da bu böyledir.

Tekrar söylüyorum bana kalkıp Efsane Ayderi Efsane Kızılcıklıyı anlatmayın. Bizim Tribünümüzün Kurucuları arasında AYDERİN kurucularından Yufka İlhan (ilhan KISMET) abimiz vardır. NEFER tribünü KIZILCIKLI içinden çıkıp kurulmuştur. Boş boş konuşmayın. Bizler örnek alınması gereken büyükleri örnek alıyoruz zaten. Kızılcıklı Ayder ismini karalayan yavsaklara sesinizi cıkarsaydınız simdi bizler halen o tribünlerden birinde olurduk ama o tribünlerdeki pisliklerden sıyrılmak için millet deplasman yapmazdı. Neyse boş konuşmayın benim salladığım kızılcıklı ve ayder den kastımı herkes bilir. bilmese bile Yaşıma baksa anlar.

AYDER RUHUYLA KIZILCIKLI GURURUYLA İŞTE NEFER BURADA..
diye yazıp tribünün üzerine çarşı açmadı. Bizlerin geçmişe özlemi ve saygısını herkes bilir.

Burada bu kadar sinirli olmamızın nedeni. Bazı benim akranlarınım çıkıp yok kızılcıklı olsa şöyle olur ayder olsa böyle olur diyip Açık Tribünde Maviş abiye attıkları iftira ve çirkin ithamlardandır. Ne hikmetse tribünlere o yön veren akil adamların da hiç birisi çıkıp kardeşim ne diyorsunuz maviş öyle değildir. Diyemedi. Açık ve net tekrar söylüyorum. Kimliğini gizleyip korkakça Ezik bir şekilde ona buna iftira atıp karalamaya çalışan ve bunu ispatlayamayan adi şerefsiz alçak oç'dur.

Bu işlerin belgesi mi olur diyenler. Yıllarca bi tarafınızı yırttınız ya şike şike diye Alın size belge ŞİKE DAVASI İPTAL oldu mesela şike kimse yapmamış. Bunun gibi ispatı olmadığı halde asılsız ve alçakça iftira atan karalama yapan oç.dur.
ŞAMPİYON ESKİŞEHİR DERTLERİMİN DERMANISIN..
Yukarı
red_thunder Liste gör
Usta Yazar


akın
Yaş: 37
Katılım: 12/Ağu/2007
Yer: EStanbuL
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1092
  Alıntı red_thunder Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 10:25
Burada bir sürü insan artık ESKİŞEHİRSPOR taraftarı bitti gibi söylemlerde bulunuyor. Hayır kimse bu taraftarı bitiremez arkadaşım. Sadece bu taraftar yıllardır kendilerine yapılan haksızlıkları sineye çekiyor. Basiretsiz yönetimler ne yaptığı belli olmayan olusumlar yüzünden. Tam bizi zirveye taşıyacak kadro kurduk diyoruz , bir bakıyoruz birilerin menfaatleri yüzünden istanbul takımlarına peş keş çekiyoruz. Adımız her türlü pisliğe bulaşıyor. Sonra başka bi başkan geliyor tamam deniyor destek veriliyor bir bakmıssın ben taraftarı tanımam diyor susar onlar deyip alay ediyor. Ee diyeceksiniz neden protesto edemiyoruz.? Tribünlerde taraftarın sorumluluk yüklediği bazı olusum kişi ve gruplar olur. Bunların sorumlulukları vardır. Eee sen o kişi ve gruplar olarak yönetimle iç içe olur kıcının dibinden ayrılmassan nasıl organize olacağız biz? Herkes kendi mefaati için yollar düşmüş. Olan sadece biz gibi gercek taraftarlara oluyor.Konya daki galatasaray kupa maçında kaç kişinin umudu vardı? Peki o stadı buba rağmen o kupayı alamayacağımıza rağmen dolduran biz değilmiydik.? O taraftar o stadda 90 dakika cimbom seslerini duymamak için görevini yerine getirmeye gitti. ESKİŞEHİRSPOR bitmedi. ESKİŞEHİRSPOR taraftarı küskün... ESKİŞEHİRSPOR taraftarı bitmez. Gün gelir küllerimizden doğarız biz.

     Hatırlarmısınız bilmem Petrol ofisi diye bir takımı yenemesek 3. lige düşüyorduk yıllar önce...Sahada deli gibi yağmur ve zemin berbat...Petrol ofisi ilk yarıyı 1:0 önde kapattı....DÜşecektik...O staddan ikinci yarı tek yürek tek bi tezahurat cıktı hala tüylerimi diken diken yapan...BU TAKIM DÜŞMEZ BU TRİBUN SUSMAZ.... Hiç unutamam maçı kazanmıstık.Biz aslında buyuz. Merak etmeyin ben hala ölmedim ayaktayım..Ben şuan çoğunun sesiyim..Saygılar..
Yukarı
oneman Liste gör
Usta Yazar


özgür
Yaş: 51
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1203
  Alıntı oneman Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 13:48
Yıllardan beri dandik transferler yap, yıldız alma,heyecan yok, hedef yok (gerçi var: düşmemek..), sonra taraftar niye gelmiyor, desteklemiyor de kurtul. Bizim memlekette adama "senin anan güzel mi?" derler..
Her Zaman ESES
Yukarı
ati ömer Liste gör
Deneyimli Yazar


Ömer Köksal
Yaş: 27
Katılım: 12/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 401
  Alıntı ati ömer Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 14:09
Alıntı yapılan red_thunder

Tribünlerde taraftarın sorumluluk yüklediği bazı olusum kişi ve gruplar olur. Bunların sorumlulukları vardır. Eee sen o kişi ve gruplar olarak yönetimle iç içe olur kıcının dibinden ayrılmassan nasıl organize olacağız biz? Herkes kendi mefaati için yollar düşmüş. Olan sadece biz gibi gercek taraftarlara oluyor.
.


Sen gerçek falan değil sanal taraftarsın. Oluşumların ve kişilerin bu takım ve tribünler için yaptıkları ortada sen ve senin gibi guruplara omuz vermeyen sadece dışarıdan sallayan hiç bi işe yaramayan EZİKLERSİNİZ.
Madem bu kadar kalabalıksınız "gerçek taraftar" olarak hadi bi protesto yapın bi organizasyon düzenleyin. Anca burada yazıp çizesiniz başka da bi işe yaramazsınız. Sözüm sen ve sen gibi kendini bi şey sananlara.
ŞAMPİYON ESKİŞEHİR DERTLERİMİN DERMANISIN..
Yukarı
1965es Liste gör
Deneyimli Yazar


hüseyin
Yaş: 44
Katılım: 11/Tem/2015
Online Durum: Offline
Mesajlar: 664
  Alıntı 1965es Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 16:14

renkdaşlarım yapmayın lütfen

forumda yazıp çizip kalbini kırdığın kişi

stadda yanında oturup maç boyu dertleştiğin

gol attığımızda sarılıp birlikte sevindiğin kişi



İlk NefES Son NefES
Yukarı
red_thunder Liste gör
Usta Yazar


akın
Yaş: 37
Katılım: 12/Ağu/2007
Yer: EStanbuL
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1092
  Alıntı red_thunder Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 18:13
Alıntı yapılan ati ömer

Alıntı yapılan red_thunder

Tribünlerde taraftarın sorumluluk yüklediği bazı olusum kişi ve gruplar olur. Bunların sorumlulukları vardır. Eee sen o kişi ve gruplar olarak yönetimle iç içe olur kıcının dibinden ayrılmassan nasıl organize olacağız biz? Herkes kendi mefaati için yollar düşmüş. Olan sadece biz gibi gercek taraftarlara oluyor.
.


Sen gerçek falan değil sanal taraftarsın. Oluşumların ve kişilerin bu takım ve tribünler için yaptıkları ortada sen ve senin gibi guruplara omuz vermeyen sadece dışarıdan sallayan hiç bi işe yaramayan EZİKLERSİNİZ.
Madem bu kadar kalabalıksınız "gerçek taraftar" olarak hadi bi protesto yapın bi organizasyon düzenleyin. Anca burada yazıp çizesiniz başka da bi işe yaramazsınız. Sözüm sen ve sen gibi kendini bi şey sananlara.


Sen neden herşeyi üstüne alınıyosun ben onu anlamıyorum. İsim mi verdim grup mu yazdım ? Yıllardan beri kanayan yara var ortada . O sete kimler çıktı kimleri kullandı bugüne kadar sonra ortadan kayboldu. Evet gruplara omuz vermiyorum.Ben Eskişehirsporluyum grup üyesi değilim.Sen şuan Eskişehirsporun çok sağlam bi grubu var diyebilirmisin? Eskiden Kızılcıklıda insanlar yer bulamazken Kızılcıklının son dönemleri ile Neferin sonraki durumu ortada. O tribünlere kimse girmek istemiyor artık.Çünkü artık Eskişehirde tribün grupları bitti. Açık Kapalı dikkat dediğinde içerde dışarda herkese gider tezahuratı nedir.? Yıllardır tribünlere girip nemalanan , çevre yapan çok kişi geldi geçti hepsini gördüm. Şu da dipnot : Yıllar önce insanlar bu forumda tartışırdı ama kimse sen gibi önüne gelene küfretmezdi..İşte senin kafandaki grupculuk bu. Aynı ortak noktadaki paydadaki insana bile küfrediyosun kardeşim..Saygılar.
Yukarı
hayrettin26 Liste gör
Yazar


hayrettin
Yaş: -
Katılım: 20/Haz/2011
Online Durum: Offline
Mesajlar: 123
  Alıntı hayrettin26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 20:02
Alıntı yapılan 1965es


renkdaşlarım yapmayın lütfen

forumda yazıp çizip kalbini kırdığın kişi

stadda yanında oturup maç boyu dertleştiğin

gol attığımızda sarılıp birlikte sevindiğin kişi



aynen fikir beyan edemiyoruz hemen biri küfür ediyor bide sen sanalsın lafı var ayıp kardeşim
Yukarı
private_boy Liste gör
Deneyimli Yazar


Erhan
Yaş: 35
Katılım: 13/Haz/2008
Yer: Ankara
Online Durum: Offline
Mesajlar: 893
  Alıntı private_boy Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 22:36
karşısındaki insana hakaret etmeden yorum yapamayan insanların mekanı olmuş tribün, zaten burdaki yorumlara bakarsak kimlerin tribünde bizleri temsil ettiğini görebiliriz. karşı düşünceye saygı YOK, karşısındakinin yaşına hörmet etmeyi geçtim renkdaşına ezik, oç vs gibi ahlaki değerleri olmayan cümleler ağızdan eksik olmaz ve en acısı bu adamlar ben ESKİŞEHİRSPORLUYUM deyip, değerli yorumlarını paylaşan kişilere "sanalsın", "klavye delikanlısısın" diye atarlanırlar.. geri kalın arkadaş biz çekirdekçi tayfası (!) Eskişehirspor değerlerini çok iyi biliyoruz, farklı düşüncelere zerre saygısı olmayan adam Eskişehirsporlu falan değildir.. o küçümsediğiniz çekirdekçiler yada sanalcılar ayaklandığında ne Altesi kalır, ne Neferi kalır, ne atisi kalır ne de patisi kalır.. UNUTMA KOÇUM SEN NE KADAR ESKİŞEHİRSPORLUYSAN BURDAKİ "SAYGISIZLIK ETTİĞİN AĞABEYLERİN" SENDEN ÇOK DAHA FAZLA ESKİŞEHİRSPORLUDUR!!! bu arada site yöneticisi nerde? adam sayfa boyunca birilerine "oç" diğerine "boş boş konuşuyosunuz", diğerine "ezik" diyor ve site yöneticisi tek bir hamlede bulunmuyor.. çok ilginç!!
Rabbim; şampiyonluk görmeden alma bu canı...
Yukarı
MOD Liste gör
Deneyimli Yazar


Moderatör
Yaş: -
Katılım: 02/Tem/2011
Online Durum: Offline
Mesajlar: 758
  Alıntı MOD Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 08/Eki/2015 saat 23:28
Yukarıda yazılan hakaretleri ilk gününden beri görmeme rağmen kaldırmak istemedim. Kendinden ve kendisi gibi düşünenlerin dışında hiç kimsenin görüşüne ve söylediklerine tahammül göstermeyen, kimin ne olduğunu bu takım için ne yaptığını bilmeden yazıp çizen bu arkadaşın yazdıklarının herkes tarafından okunmasının ve görülmesinin iyi olacağını düşündüm. Yazılanlara bakınca her şey, her sorun bir tarafa bırakılıp bütün sorunların kaynağının bu forum ilan edilmesi ve "fitne"nin kaynağının burada yazılanların olduğunun ilan edilmesi güldürücü olduğu kadar da düşündürücüdür. Garip olan şu ki Halil Ünal yönetimi de Mesut Hoşçan yönetimi de bu forumun kapatılması için ciddi manada baskı uygulamışlardır. Acaba yönetimleri rahatsız eden şey bu forumda yazılan çizilen "asılsız dedikodular" mıydı?

Bu forumda doğru ya da yanlış şeyler yazılabilir. Burada yazılanların hepsi doğru olmadığı gibi, hepsi yanlış da değildir. Kendisi hakkında bir şeyler yazılan çizilen birisi burada hakkını savunmak, işin doğrusunu anlatmakta da özgürdür. Nitekim Altes tribün lideri Maviş Erkan açıklamalarını yapmıştır. Neyin doğru yanlış olduğuna inanmak da okuyanların inisiyatifindedir.

Bu forum geçmişten bu güne Eskişehirspor tribünlerine iyi manada çok şey katmıştır. Okullara yapılacak forma organizasyonları, geçmişte yapılmış olan koreografi organizasyonları, taraftarın şikayetleri, dilekleri hep bu forumun aracılığı ile taraftarlara, yöneticilere camiaya ulaşmıştır. Forumdan Eskişehirspor tribünlerine yayılmış olan son şey ise fitne-fesat değil, herkesin hep bir ağızdan söylediği Tükenmiş Nefeslere bestesidir. İleride de muhakkak daha bir çok katkısı olacaktır. En basitinden Eskişehirspor taraftarlarının iyi kötü bir araya gelerek maçları yorumladıkları, takımın durumunu tartışıp, kafa yordukları, görüş bildirdikleri yegane yer bu forumdur.

Camianın ve tribünlerin içinde bulunduğu durum için özeleştiriden uzaklaşarak, bu forumun günah keçisi ilan edilmesi, burada yazanların Eskişehirspor taraftarı olmadıklarını sanal taraftar olduklarını söylemek ise sadece trajikomik ve düşündürücüdür.

Aslında çok şeyler yazılabilir ama bazen susup izlemek konuşmaktan çok daha iyidir. Herkese iyi forumlar.   
Yukarı
ati ömer Liste gör
Deneyimli Yazar


Ömer Köksal
Yaş: 27
Katılım: 12/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 401
  Alıntı ati ömer Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 09/Eki/2015 saat 09:59
Alıntı yapılan MOD

Yukarıda yazılan hakaretleri ilk gününden beri görmeme rağmen kaldırmak istemedim. Kendinden ve kendisi gibi düşünenlerin dışında hiç kimsenin görüşüne ve söylediklerine tahammül göstermeyen, kimin ne olduğunu bu takım için ne yaptığını bilmeden yazıp çizen bu arkadaşın yazdıklarının herkes tarafından okunmasının ve görülmesinin iyi olacağını düşündüm. Yazılanlara bakınca her şey, her sorun bir tarafa bırakılıp bütün sorunların kaynağının bu forum ilan edilmesi ve "fitne"nin kaynağının burada yazılanların olduğunun ilan edilmesi güldürücü olduğu kadar da düşündürücüdür. Garip olan şu ki Halil Ünal yönetimi de Mesut Hoşçan yönetimi de bu forumun kapatılması için ciddi manada baskı uygulamışlardır. Acaba yönetimleri rahatsız eden şey bu forumda yazılan çizilen "asılsız dedikodular" mıydı?

Bu forumda doğru ya da yanlış şeyler yazılabilir. Burada yazılanların hepsi doğru olmadığı gibi, hepsi yanlış da değildir. Kendisi hakkında bir şeyler yazılan çizilen birisi burada hakkını savunmak, işin doğrusunu anlatmakta da özgürdür. Nitekim Altes tribün lideri Maviş Erkan açıklamalarını yapmıştır. Neyin doğru yanlış olduğuna inanmak da okuyanların inisiyatifindedir.

Bu forum geçmişten bu güne Eskişehirspor tribünlerine iyi manada çok şey katmıştır. Okullara yapılacak forma organizasyonları, geçmişte yapılmış olan koreografi organizasyonları, taraftarın şikayetleri, dilekleri hep bu forumun aracılığı ile taraftarlara, yöneticilere camiaya ulaşmıştır. Forumdan Eskişehirspor tribünlerine yayılmış olan son şey ise fitne-fesat değil, herkesin hep bir ağızdan söylediği Tükenmiş Nefeslere bestesidir. İleride de muhakkak daha bir çok katkısı olacaktır. En basitinden Eskişehirspor taraftarlarının iyi kötü bir araya gelerek maçları yorumladıkları, takımın durumunu tartışıp, kafa yordukları, görüş bildirdikleri yegane yer bu forumdur.

Camianın ve tribünlerin içinde bulunduğu durum için özeleştiriden uzaklaşarak, bu forumun günah keçisi ilan edilmesi, burada yazanların Eskişehirspor taraftarı olmadıklarını sanal taraftar olduklarını söylemek ise sadece trajikomik ve düşündürücüdür.

Aslında çok şeyler yazılabilir ama bazen susup izlemek konuşmaktan çok daha iyidir. Herkese iyi forumlar.   


ÖZELLİKLE SON PARAGRAF ÇOK CAN ALICI. "Aslında çok şeyler yazılabilir ama bazen susup izlemek konuşmaktan çok daha iyidir."

Bakın sayın MOD çok şey yazılıp çizilebilir. Evet ama onu geçmiş yıllarda bu site sahibi Fatih SEZER'de yönetim kurulu içindeyken yazıp çizecektiniz. Fatih SEZER ve Tatar Mustafa yönetimden ayrıldı. Forum üyelikleri açıldı. Yüzlerce sahte hesap oluşturuldu. Siz neyin iyiliğinden bahsediyorsunuz. Eskiden esesfan vardı. Herkesin bildiği herkesin ortak fikir alış verişinde bulunduğu herkesin kimliğinin açık olarak yazdığı yüzüne söyleyemeyeceği sözleri böyle yerlerde de söyleyemediği bir ortam vardı. Saygı daha ön plandaydı. Fitneye İFTİRAYA çanak tutmak istemiyorsanız. Sahte hesaplar açılmasının önüne geçeceksiniz. O zaman faydalı işler yapabilirsiniz. Tabi bu forum eskisi kadar aktif değil. Çünkü herkes buranın sanal mastürbasyon yeri olduğunun gayet farkında.

Eskişehirspor tribünlerine eskiden çok şey kattığı tartışılmaz. Fakat daha sonra Foruma üye olan kimliği belirsizler yüzünden forum seviyesi düştü. Bizlerde lügatımızı ona göre düzenledik. Camianın ve tribünlerin bulunduğu durum sizlerin yüzünden kendi hırslarınız yüzünden bu halde. Mustafa abi ve Fatih sezer kulüp başkan ve yardımcısı olmak için koskoca Eskişehirsporu oyuncak ettiler. Nebiye kötü dediler. Nebici oldular. Halile hırsız dediler yönetimine girdiler ilah yaptılar sonra tekrar hırsız ilan ettiler. Mesut hoşcanı gazladılar bu cendereye soktular akabinde onuda yalnız bıraktılar. Kendi oyuncakları gibi gördüler ama o zamanlar bunlar forumlarda konuşulmadı. Madem çok duyarlısınız. Ana sayfanızda salladığınız gibi neden geçmiş dönemler sallamadınız.

Neyse eğer çok doğru ve seviyeli bir ortam da insanların fikir alışverişinde bulunmasını istiyorsanız. Özellikler son günlerde Açık tribünden Maviş Erkan hakkında aslı astarı olmayan çirkin İftira atanlara dur diyecektiniz. Ondan sonra iyi niyetinizden şüphemiz olmazdı.

Burada ismi cismi olmadan yazıp çizen bir sürü başka takım taraftarı çift cinsiyetli hatta belki maça bile gelmeyen yüzlerce insan olduğunun herkes farkında asıl trajikomik olan kendi sayfanızın ve sahibinizin çıkarlarını ESKİŞEHİRSPOR MENFAATLERİNDEN öte görmenizdir.
ŞAMPİYON ESKİŞEHİR DERTLERİMİN DERMANISIN..
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 1011121314 64>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,086 saniyede hazırlanmıştır